wtorek, 14 kwietnia 2015

Rozdział 2

                                      Rozdział 2 Dedykuję Misi Ferro i Loli Ferro

Ludmiła:
Wstałam rano i obudziłam dziewczyny.Do studio mamy na 9:00.
-Wstawajcie!!! Już 8:00.- Krzyknęłam do Lary i Naty.
-Co taka godzina?!?!? -Krzyknęła pytając Nata.
-To na co czekamy!!!- Odezwała się tym razem Lara.
Poszłam do łazienki. Wykonałam wszystkie poranne czynności. Po mnie weszła Lara. A na końcu Naty. Jak na nas wyrobiliśmy się szybko. Zeszliśmy na dół nikogo tam nie było. No co się dziwić skoro za 20 minut jest 9:00. Violetta, Fede i Fran pewnie już poszli pomyślałam. Z moich rozmyśleń wyrwał mnie głos Naty:
-No to idziemy czy będziesz tu tak stać- Powiedziała Nata.
-A tak już idziemy- Powiedziałam. Po czym w biegu wyszliśmy z domu. Kiedy przekroczyliśmy wejście szkoły zadzwonił dzwonek informujący o lekcji.
-No to super, przecież mamy teraz zajęcia z Gregorio. Nie zdążymy się przebrać. - Powiedziałam
Gdy kończyłam mówić podbiegło do nas Maxi.
-Pablo kazał nam zabrać się w Sali od śpiewu bo ma nam coś do powiedzenia-Powiedział.
-Ok.- Opowiedziałyśmy mu.
Gdy doszliśmy do sali byli tam wszyscy nauczyciele Angie, Gregorio, Pablo, Beto i Antonio.
-Więc mamy wam do ogłoszenia trzy wiadomości.- Zaczął Pablo.
- Pierwsza wiadomość to taka że, mamy nowych uczniów.- Powiedziała Angie. 
-I mamy nadzieję że ich miło przyjmiecie.-Dokończył Antonio. W tej chwili do klasy weszli Violetta, Fran i Federico. Przywitali się za wszystkimi i zajęli miejsca.
-A druga wiadomość to taka że organizujemy konkurs.- Powiedział Gregorio.
-Tak. Trzecia jest taka że, trzy pary które wygrają wystąpią na koncercie w duecie.-Powiedziała Angie.
-Więc będziecie musieli napisać piosenki o miłości.- Kontynuowała nauczycielka.
A pary są takie:
Violetta i Leon,
Ludmiła i Federico,
Camilla i Broadway,
Naty i Maxi,
Lara i Andres,
Francesca i Diego.
-Więc na to zadanie macie tydzień.- Skończyła tłumaczyć Angie.
Możecie iść na zajęcia.- Powiedział Antonio.
Dobrze.- Powiedzieliśmy wszyscy chórkiem.

Natalia:
Reszta zajęć minęła szybko. Po lekcjach podszedł do mnie Maxi.
-Hej.- Powiedział.
-Hej.- Opowiedziałam trochę się rumieniąc.
-Musimy napisać piosenkę nie???- Zapytał.
-Tak. Możemy się spotkać jutro co???- Spytałam. Poczułam się trochę dziwnie, tak inaczej.
-Ok. Jutro po zajęciach u ciebie tak???-Zapytał.
-Ok. To pa.- Powiedziałam.
-Pa-Opowiedział gdy już odchodziłam.

Federico:
Po lekcjach postanowiłem że pójdę do Ludmiły i zapytam o piosenkę.
-Hej.- Powiedziałem kiedy do niej podeszłam.
-Hej.- Opowiedziała.
-Kiedy spotkamy się na próbę???- Spytałem znowu.
-Może jutro po zajęciach. Jak wrócimy do domu ???- Spytała niepewnie.
-Ok.- Pa. Podeszłem i pocałowałem ją w policzek.
-Pa.- Powiedziała nieco zmieszana.
Trochę to dziwne ale Ludmiła mi się chyba podoba. Ale na razie nikomu o tym nie powiem.

Ludmiła:
Wróciłam do domu. Nikogo nie było. Udałam się do swojego pokoju. Wykonałam wszystkie rutynowe czynności. Usiadłam na łóżku cały czas myślałam o Federico.
Otworzyłam swój fioletowy pamiętnik i zapisałam w nim swoje przemyślenia.
     Hej !!!
    Dziś Pablo zadał nam zadanie mamy napisać piosenkę o miłości.
    Mam ją napisać z Fede. Ja go lubiębardzo lubię bardzo bardzo lubię mimo że znam go od 2 dni.       A może się zakochałam???
    Sama nie wiem co o tym myśleć on jest taki przystojny,miły,słodki mogła bym tak wiele   
    wymieniać. Może na prawdę się zakochałam???
    Kończę napiszę może jutro jak mini mi próba z nim a właśnie mam jutro z nim próbę.
    Do jutra. Pa
Kiedy zapisałam co myślę poszłam spać. Poszłam się położyć chociaż było jeszcze wcześnie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rozdział 2 !!!
Będę powoli zaczynała łączyć pary :) Przy okazji nie umiem tego robić :D Więc będziecie musieli jakoś wytrzymać.
Więc jak wam się podoba ???
Jak dla mnie krótki i taki sobie.
Next będzie dopiero w piątek lub w sobotę.
Mam do was prośbę. Chcałam żebyście pomogli z piosenkami. Możecie podać jakieś fajne piosenki o miłości do tego zadania ??? Bo nie mam pomysłów tylko żeby były po polsku :) Była bym wam bardzo wdzięczna.
Do nexta :***
Besos :) Kochani.


Wika ♥ 

5 komentarzy: