poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Prolog !!!

Przy­jaciele są jak ciche anioły, które pod­noszą nas, gdy nasze skrzydła za­pom­niały jak latać.

Naj­lep­szym przy­jacielem jest ten, kto nie py­tając o powód smut­ku, pot­ra­fi spra­wić, że znów wra­ca radość.

Każdy może współczuć cier­pieniom przy­jaciół, lecz trze­ba mieć wspa­niały cha­rak­ter, by móc cie­szyć się po­wodze­niem przyjaciela.

Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro? Potrafimy bo mamy przyjaciół

Dobry przyjaciel zapłaci za Ciebie kaucję w więzieniu. Prawdziwy przyjaciel posiedzi tam z
Tobą mówiąc: No to mamy przeje*ane.

Ludmiła miała takich przyjaciół jak ci opisani w tych cytatach. Była z nimi szczęśliwa. Tylko że, nie miała rodziny. Jej rodzice żyli. Nie interesowali się nią. Zawsze chwalili tylko jej siostrę Violettę. Ludmiłę natomiast traktowali jak powietrze. Bardzo przez to cierpiała ale nie widzieli tego. Na szczęście miała wspaniałych przyjaciół oni jej pomogli.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Beznadzieja nie umiem pisać prologów ja chyba się nie nadaję do pisania :(
Za chwilę wstawię next bo napisałam wcześniej.
Do następnego :***

Wika ♥































4 komentarze:

  1. Błagam cię nie mów tak uwierz w siebie bo ja w cb wierzę !!!!! prolog jest cudny ,i wbij sobie do główki że wiara w siebie to podstawa jak byś weszła do mnie na bloga to zobaczysz że to ja nie umiem pisać :* jestem strasznie ciekawa twojego pomysłu na tą historię ^^ z niecierpliwieniem czekam na next !!!!!!!!!!!!!!!
    *Paula*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarze.
      Bardzo ważne dla mnie jest to że ktoś wyraża swoje zdanie :)
      A co do twojego bloga to już wchodzę :)

      Ludmi ♥

      Usuń
  2. Jestem tutaj
    Świetny prolog.
    Super cytaty, które już zresztą znam, ale to szczegół xD
    Nie mogę się doczekać jedyneczki!
    Besos 😘

    OdpowiedzUsuń