niedziela, 14 czerwca 2015

Powrót???

A więc myślę że mogła bym wrócić do pisania ale chcę wiedzieć czy ktoś tu jeszcze jest.
Jeżeli to czytacie to napiszcie w komentarzach swoją opinię na temat tego pomysłu......

Więc mogła bym zacząć od nowa. Zrobiła bym nowy wygląd blog. usunęła bym stare posty i zaczęła z całkiem nową historią.

Mniej więcej coś takiego....

Lu zakochana w Fede a on w  niej...
Ludmiła i Fran przyjaciółki.....
Ludmi nowa w studiu....
Tajemnica o rodzinie Lu......




To chyba tyle :)
Jeżeli to czytacie to zostawcie po sobie jakiś komentarz :**






♥Maya♥

5 komentarzy:

  1. Jestem Misiu ♥ chętnie bym czytała ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Powracaj mi tu!!
    Wracamy, Wracamy, pszczółko!
    I wreszcie wymyśliłam ci nazwe!
    Od dziś jesteś pszczółką :[)
    Pszepraszam że tak późno :(
    ale zapomniałam zaobserwować :(((
    Już to zrobiłam :)
    Czekam na nową historie :)
    Besos pszczółko!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj nie zastanawiaj się nawet !

    Lola<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią bym czytała :)

    OdpowiedzUsuń